HEJ

               
          Hej på er alla :) 


           Igår fick jag ta bilen och hämta Jessica i Rostock... 

          Hon hade lämnat Hampus, men det blir nog bäst så här,

        så det var bara att sätta igång och packa in en MASSA kläder och olika grejer 

          och sen in i hennes nya lägenhet.

          Jag, Felicia, Krisse, André och Jessica sätter igång och städar och inreder, 

         det blev jätte fint och mysigt tillslut fast jag glömde ta kort dumma mig hehe

          men sen ville inte Jessica sova ensam första natten och alla omständigheter

         som har varit med Hampus så jag tog och sov över hos henne, 

          det oskade och regnade hela natten så det blev ´mys`,

         sedan kom Salle mitt i natten, slände sig på oss och väckte oss!

          3 eller 4 tror jag klockan var (han e lite sjuk ^^)

           de busfröt lurade oss att han inte skulle komma fören 11 på förmiddagen 

           så vi blev lite överaskade !

      

          Ha de så bra! Kramar // Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0