Hej Hopp Och Tjabba ;)

Det va några dagar sen jag uppdatera har inte riktigt orkart, förlåt för det.
Igår va jag och Karro nere i stan fixade riktiga nigeriaflätor i mitt hår (halv måne) sedan drog vi och shoppade lite :)
jag köppte en ny skjorta och ett svart midje skärp från Lindex och sedan blev det en ny parfym (BLEV HELT KÄR I DEN!) "Tiara sunset passion" heter den min nya stora kärlek haha.. sedan blev det tre paket med Nutrilett meal eftersom jag får min mens när som helst ( det är ett tips till er som blir väldigt söt sugen och hungrig under mens perioden, Nutrilett meal är till för att ersätta mål och är otroligt goda.. bättre en sån i stället för en vanlig chocklad kaka!)

de va verkligen underbart väder igår så jag va i prinsip ute hela dagen solade gött mycket och fick mig lite färg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0