Ryckten Ryckten Och Mera Ryckten

Fan va folk har börjat snacka om mig helt plötsligt :S
Ni tror er veta allt om mig!
Och jag vet vem de va som började snacka
men i lilla Mellerud så sprids det massa skit nu.
Visst ryckterna kanske e sanna till en viss del,
MEN ATT JAG SKULLA VA NÅN JÄVLA PUNDARE :O
där gick fan gränsen :@.
Ni är små barn varför ens bry er om mitt liv?
Om 5 år ser ni mig ändå bara som en misslyckad gammling.
Jag uppskattar verkligen att ni tycker om mig så mycket,
men snälla se skilnaddanslärare och kompis,
man följer inte efter sin dans lärare,
man ser inte sin dans lärare som en av sina bästa kompisar,
man addar inte sin dans lärares msn,
man ringer verkligen inte eller smsar sin dans lärare
om det inte handlar om att ni inte kan komma på lektion eller liknande.
Jag förstår att vissa kanske ser mig som eran förebild och snälla låt det va så,
för om ni kommer in för mycket på mitt privat liv
ändras eran bild om mig och det vill jag inte! :(

 

Jag ska hålla mig ifrån mellerud nu, kanske drar ut i helgen när det e Kanalyran
Om nån av mina vänner I MIN EGEN ÅLDER vill träffas så e ni välkomna hem till mig :)

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: jag brukar köpa den som finns i förpackning på tex Ica affärer. Kostar mellan 60-70 kr, men sushi ska tydligen vara godare om man äter det på resturang ;D

2009-08-07 @ 09:11:00
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0