TRÖTT PÅ DIG!

Saken är den att du verkligen inte vet hur man ska behandla en tjej!
Bara för att du är rik betyder det inte att alla ska flockas runt dig och du ska få vad du vill ha.
Du vet mycket väl att du har sårat mig innan och du får inte ännu en chans till, jag har gett dig för många.
Försår du inte va hur patetisk du ser ut i mina ögon?!
Jag vill varken ha halsbandet eller dina pengar som hjälp!
Även om jag skulle svälta så skulle jag aldrig mer ta imot nått från dig för jag vet att jag bara får skit tillbaks sen!
JAG KAN KLARA MIG SJÄLV!

 

Kommentarer
Postat av: My

jo jag med, de är så sjukt vidriga. Ändå lyckades jag fotografera en... urk!! :D

2009-05-03 @ 18:16:52
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0