Förvirrad

dagen låt


Jag brukar inte lämna ut mina känslor helt på bloggen,
men nu känner jag att det verkligen behövs.
Har haft en pojkvän nu den senaste tiden och han sårar mig,
han blir svart sjuk hela tiden sen försöker han göra mig svart sjuk.
Han blir så lätt arg på mig hela tiden, förstår inte vad jag gör fel,
det känns som jag bara gör fel hela tiden, jag räcker inte till!
Jag får inte umgås med mina vänner om dom råkar ha fel kön eller fel ryckte,
jag får inte be om ursäkt till folk som jag sårat får inte ens heja på hans vänner.
Vad förväntar han sig? Att jag ska vara inlåst hos han? Det vill jag verkligen inte,
kommer redan från en inlåst uppväxt
vill inte bli inlåst hos en annan nu när jag har fått lite frihet,
Jag tycker verkligen om han,
men sammtidigt känner jag att jag aldrig kommer känna lycka med han.

Jag är så förvirrad, vill men ändå inte...
Rädd för närhet, rädd för ensamhet


Kommentarer
Postat av: Anonühm

Det låter helt hemskt... En sån fantastisk tjej som du förtjänar bara lycka, respekt & bli bortskämd hela dagarna. Bryt upp, träffa nån som gör dig lycklig varje sekund av ditt liv. Killarna lär stå på kö så du kan välja & vraka hehe ;)

2009-10-27 @ 15:13:07
Postat av: Emmy

tack det värmde värkligen :) önskar dig all lycka <3

2009-10-30 @ 02:10:56
URL: http://emmyunal.blogg.se/
Postat av: Emmy

tack det värmde värkligen :) önskar dig all lycka <3

2009-10-30 @ 02:11:00
URL: http://emmyunal.blogg.se/
Postat av: the kurdish girlll :D

en person som inte ger dig lycka är inget att ha gumman... känner du att ni två inte kommer att nå till ett bättre "er" så ska du ta tag i det & han får välja, antingen bättra sig, eller så gör du slut. Som "Anonühm" sa, "träffa nån som gör dig lycklig varje sekund av ditt liv."

Samma sak tycker jag! önskar dig all lycka :)

2010-05-21 @ 18:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0