Så nu hehe.. HEJ :D

Idag vaknade jag INNAN MIA :O Fan vad jag e bra haha.
Idag har jag haft Svenska B och Naturkunskap A sedan inga mer lektioner, soft :)
Jag hade verkligen 0 kr på mitt konto men Bea lånade 300 kr till mig hon är underbar ♥
Vad skulle man gjort utan sina vänner? Tanken slår mig ibland och då mår jag illa, inget liv utan mina vänner kan jag lova!
Jag köpte cigg för alla pengarna typ haha förutom textillim, chips och mango juice.♥
Ska jag vara ärlig så tycker jag att cigg är viktigare än mat, usch att ett beroende kan sitta så hår.
Nu ska jag in i duschen sen lägga mig och kolla twiligh som verkligen alla har sett utom jag haha (jag är lite seg ibland)

Dagens låt ♥



Btw :) I morgon ska hela skolan i väg till Strömstad och kolla på när kungen inviger den nya national parken, vi kanske ses på tv för dom har filmat där hela dagen idag så borde filma fett mycket i morgon håll ögonen öppna i fall ni ser mig eller Mia Puss ♥

Kommentarer
Postat av: *Em

Hej! Allt bra? :)

2009-09-09 @ 13:42:06
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0