God Morgon

Dagens Låt


Usch
bara 3 timmars sömn i natt :(
Hade så otroligt svårt för att somna igår fast jag konstigt nog va tvär trött
Haha mina 7 väcka klocker har inte hjälp mig så mycket med att vakna,
tack och lov att Mia kom in i mitt rum och väckte mig med kaffe på sängen♥
Hihi jag älskar att bli special behandladmorgonen och det gör Mia jätte bra!
Hon skricker inte "gå upp!" och "vakna va faan" som alla andra hon är
världen mest bästaste väckare! Vaknar alltid på gott humör...

Idag ska vi ta bussen hemmåt eller ah jag ska ju hoppa av i Trollhättan
och börja fixa lite med min nya lägenhet där,
så jag kommer nog inte kunna blogga mycket mer idag
för har ju ingen dator eller internet uppkopling där än.


Hoppas ni får en skön dag!


Kommentarer
Postat av: Kadri

jag skulle aldrig klara av bara 3 timmars sömn

2010-04-29 @ 09:42:25
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0